Aankomst in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van KoosHannieDirkGeaInThailand - WaarBenJij.nu Aankomst in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van KoosHannieDirkGeaInThailand - WaarBenJij.nu

Aankomst in Bangkok

14 Februari 2014 | Thailand, Bangkok

Vanmorgen om 06.30 uur aangekomen op het vliegveld. Na een tijdje in de rij gestaan te hebben voor paspoort/ visum konden we eindelijk verder. Met de taxi naar ons hotel, ingecheckt.Mooie kamer. Daarna ff de gettowijk in, dit hadden we gauw gezien, wat een trieste bende. Besloten om eerst maar eens een paar uurtjes plat te gaan. Vanmiddag heerlijk bepaalde plekjes van Bangkok bekeken en een prive boottocht over de rivier de Klongs, daarna met de tuk tuk naar Khao Soan Road. Lekker gegeten, even shoppen en dan lekker aan de cocktail. Wat een leven. Vervelend hoor 35 graden!!!

• 14 Februari 2014 - 16:22

Michelle En Coen:

Wat een leven, ziet er heerlijk uit!!!

• 15 Februari 2014 - 10:22

Rudi En Stien:

Hallo familie,ziet er prima uit,maar alleen Dirk lacht,dus vlg keer,van hieruit de groeten,en en genieten,van een nog lange vakantie.

• 15 Februari 2014 - 10:34

Nicole En Jos:

Geweldig !!, wat een leven, ziet er warm uit.

• 15 Februari 2014 - 14:57

Pa:

Hey hier met Pa,hoe geet ut Doar?met mij gaat het al wat beter,maar dat is niet belangrijk,wens jullie nog een fijne vakantie,en een dikke knuffel

• 15 Februari 2014 - 20:52

Nathalie:

Geniet er maar lekker van!