River Kwai tour - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van KoosHannieDirkGeaInThailand - WaarBenJij.nu River Kwai tour - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van KoosHannieDirkGeaInThailand - WaarBenJij.nu

River Kwai tour

17 Februari 2014 | Thailand, Bangkok

Vanmorgen Bangkok verlaten. 3 dagen is lang genoeg. Er is heel veel te zienmaar de stad is supersmerig. Overal vuil, iedereen gooit alles overal maar neer.

wel een lief jongetje gespot. Michelle en Tamara jullie hadden haast een stiebroertje van 7 jaar gehad. Heb geprobeerd om hem in de rugzak te stoppen maar helaas, hij paste niet.

Vanmorgen begon het best gestresst. Moesten om kwart over vijf eruit (gisteren ook al ivm de fietstocht). Zes uur aan het ontbijt. Konden de slotjes van de rugzak niet vinden maar toch netjes op tijd beneden voor de gids.

Na een overheelijke busrit met een "geweldig" rijdende chauffeur eerst maar een een aantal keren gekotsT!!!!!!

We ziin eerst met een boot naar de floating market geweest. Dit was een ontzettende gezellige markt. Voor onze meiden al een leuk souveniertje gekocht. Voor de jongens zal het wat moeilijker worden.

Daarna naar de River Kwai geweest. De spoorlijn waar bij het aanleggen van het spoor veel dwangarbeiders zijn omgekomen. Voor de in de oorlog geinteresseerden zal dit niet vreemd in de oren klinken. Erg indrukwekkend. Later zijn we wezen zwemmen bij een waterval, een heerlijke afkoeling.

Zie foto van onze " eigen" Boeddha bij de waterval!!!

• 17 Februari 2014 - 14:53

Tamaar:

Goede maag is een van ja kwaliteiten mam. En stress hebben jullie toch geen last van!
    Vergeet niet te genieten

• 17 Februari 2014 - 16:01

Michelle & Coen:

Fijne vakantie elke keer voor 6 uur opstaan ;)
    Maar leuk, foto's volgen weer?!

• 17 Februari 2014 - 18:45

Nathalie Sietze:

Haha alweer de slotjes kwijt

• 19 Februari 2014 - 12:03

Bertie:

Kwam het wel door de chauffeur en niet van die avond er voor, Koos is er ook bij ha ha

• 19 Februari 2014 - 21:33

Stien En Rudi:

wel erg interessant allemaal zo te horen,zorg wel voor een goede ondergrond,als je weer de bus in moet,net als in de camper,of lag het toen ook aan mij?we blijven jullie volgen,nog véél plezier.Gr. Ons