Chiang Mai-Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van KoosHannieDirkGeaInThailand - WaarBenJij.nu Chiang Mai-Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van KoosHannieDirkGeaInThailand - WaarBenJij.nu

Chiang Mai-Chiang Rai

24 Februari 2014 | Thailand, Chiang Rai

Wederom 8 uur vertrokken.  Na een uurtje een pit stop gemaakt voor een bakkie koffie.

Op 4,5 en 6 maart hebben we een jungle trek geboekt. Nu hebben we nogal een paar dagen waaronder Pai en Chiang Mai waar we nog geen excursies hebben geregeld. Net besloten om Jim, onze gids nog voor 4 dagen bij ons te houden. Jim komt zelf uit dit gebied en kan er ons van alles over  vertellen.

Vanmorgen maar Doy Inthanon, een national park geweest en dan  samen met een locale gids een flinke wandeling door de jungle en de berg op gemaakt.  Na 1,5 uur flink doorstappen op naar de volgende bezienswaardigheid

Wahirathan waterval. Deze heeft een hoogte van 750 meter, boven verschillende niveaus en dan onderaan een val.

Dan de reis naar Chiang Rai dat ongeveer 4,5 uur duurt. Op de landkaart lijkt het niet ver maar het zijn beste afstanden tussen de plaatsen.Onderweg nog een aantal geisers meegepakt, hier noemen ze het hot water springs. Ff met de voetjes in het hete water.  Niet vol te houden,  zo heet!!!!

Zijn net aangekomen in Chiang Rai.  We hebben hier een bed & breakfast. Super netjes en hele vriendelijk eigenaars

Volgers........ tot morgen,  we hebben dorst!

• 24 Februari 2014 - 21:56

Joke En Astrid:

Hele belevenissen in het verre Thailand!!! Geniet er van!!! Wij genieten van jullie verhalen!!!