Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van KoosHannieDirkGeaInThailand - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van KoosHannieDirkGeaInThailand - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

02 Maart 2014 | Thailand, Chiang Mai

Hey zwoegers!!!Vanmorgen vanaf 9 uur een zipline parcours afgelegd met 35 verschillende onderdelen waaronder 16 ziplines,  14 abseiling, skybridges, etc..... SUPER!!!!!We kregen een uitrusting aan met div. beveiligingen eraan en werden constant gezekerd. Echt een beleving op zich.

Vanmiddag naar Royal Sankamphaeng hotsprings geweest. Je kon er eieren kopen en deze koken in de spring. Er waren ook bakken waar je met je voeten in kon, natuurlijk wel gemengd met koud. Na ff rondgelopen te hebben een lekkere duik genomen in de hot mineral swimming pool.

Vanavond was er een zondag avondmarkt. Nog nooit zoveel kraanpjes gezien. Op een gegeven moment maar omgedraaid, was nog geen eind te zien.

• 03 Maart 2014 - 09:17

Nathalie Sietze :

Jullie zijn echt stoer! En niet teveel shoppen he

• 03 Maart 2014 - 10:20

Michelle & Coen: