1ste dag jungle trek - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van KoosHannieDirkGeaInThailand - WaarBenJij.nu 1ste dag jungle trek - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van KoosHannieDirkGeaInThailand - WaarBenJij.nu

1ste dag jungle trek

04 Maart 2014 | Thailand, Chiang Mai

Vanmorgen opgehaald voor onze jungle trek.  Met een open wagen vertrokken, samen met vier jonge Deense jongens  en een jong stelletje, Duitsers.

Wat een gids, postuur van de oude Talih Polat en net zo'n grote bek!!!
Schreeuwen tegen ons alsof we een stelletje beesten waren. Daar hem maar snel vanaf geholpen!!!

Na een lange vermoeiende rit, en een heel slecht rijdende chauffeur, 11 man achterin de open wagen, eindelijk aangekomen. Pffff eerst maar eens een rustige plek op zoeken om de eland te laten horen.  Bah!!!!!

Vervolgens een wandeling gemaakt van 4 uur. Best zwaar. Steil naar boven maar ook steil naar beneden. Blij dat we bij onze "luxe" slaapplaats aankwamen. Een hutje waar we met zijn 10en slapen!!!!  Buiten een "luxe" douche. Zie foto

Nu een " koud" biertje!!!! Oke lauw!

• 06 Maart 2014 - 13:19

Nathalie:

ach een keertje een wat mindere plek kan nooit kwaad weet je gelijk wat je hebt haha

• 06 Maart 2014 - 17:01

Michelle:

Lekker juist, zal voor de jungle wel luxe zijn, gelukkig hebben jullie gauw genoeg weer je eigen plek
    Zie je ook hoe de thai leven een keer :P