2de dag jungle trek - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van KoosHannieDirkGeaInThailand - WaarBenJij.nu 2de dag jungle trek - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van KoosHannieDirkGeaInThailand - WaarBenJij.nu

2de dag jungle trek

05 Maart 2014 | Thailand, Chiang Mai

Vanmorgen begonnen met een flinke wandeling, op naar de bevolking, the Karen, een van de stammen die daar wonen.

Even bij komen en dan een rit met de olifant. Erg mooi, het beestje had het erg goed,  stopte af en toe om een plant uit de grond te trekken en om te eten. Als toetje maar een tros bananen gegeven. Daarna wij een noodlesoepje gegeten.

Na wederom flink gewandeld te hebben en ons best in het zweet gewerkt te hebben, aangekomen in ons nieuwe " resort"

Een heerlijke duik in de rivier genomen en daar het zweet van ons afgespoeld.

Net heerlijk gegeten, de gids heeft zijn uiterste best gedaan, nu even uitbuiken, onder genot van gitaarspelen door een van de Deense jongens. Het is hier zo ontzettend mooi, zo bijzonder en wat een rust. De varkens,  de koeien en de kippen lopen rondom ons hutje. De rivier die je hoort en ziet stromen, geweldig. Ik zou hier wel een week kunnen blijven. We slapen vannacht ook weer met zijn 10en in een hut, gezellig. Hopen dat het niet zo koud is als de vorige nacht, toen hadden we erl vier dekens nodig.